دلیل انتخاب ظروف IML برای فروش محصولات

ظروف IML

فهرست مطالب

همانطور که می‌دانید ربات IML برای لیبل گذاری روی ظروف پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظروف IML یکسری لوازم مزین شده به برچسب‌های اعمال شده از طریق این ربات‌ها هستند. احتمالا به اهمیت تبلیغات در عصر حاضر پی بُرده‌اید. اگر یک فروشگاه یا شرکت بخواهد محصولات خود را به مشتری و یا افراد مختلف نمایش دهد باید از روش‌های تبلیغاتی موثر در این زمینه استفاده کند. یکی از این روش‌های تبلیغاتی برچسب گذاری روی محصولات است. لیبل IML که بر روی ظروف پلاستیکی قرار داده می‌شود به نوعی تبلیغات کم هزینه و کارآمد در این زمینه تبدیل شده است. مجموعه آرین ربات در ادامه مقاله به اطلاعاتی در این زمینه می‌پردازد.

استفاده از چاپ IML چه مزیت‌هایی دارد؟

با استفاده از چاپ IMLروی ظروف پلاستیکی تفاوت چشمگیری با نوع تبلیغات در گذشته احساس می‌شود. در چند سال قبل با استفاده از یک برچسب کاغذی تبلیغات یک شرکت یا مجموعه را روی ظروف می‌چسباندند. اما امروزه به لطف وجود لیبل IML این کار به راحتی روی ظرف حک شده و امکان کنده شدن آن نیز، وجود ندارد. در انواع ظروف IML لوگو و برند مورد نظر با نحوه برچسب گذاری مطلوب، رضایت و نظر مشتری را به خود جلب می‌کند. چرا که احساس می‌کند قرار است یک محصول با کیفیت خریداری کند. این را از اهمیتی که به نوع بسته بندی داده شده است، درک می‌کند.

ظروف IML

با استفاده از ظرف‌های IML کاهش هزینه‌ها قابل توجه است

کاهش هزینه یکی از مزیت‌های مهم در زمان استفاده از این ظروف است. شما برای اینکه بخواهید هزینه پایین و مناسبی برای تبلیغات انجام دهید می‌توانید از این روش استفاده کنید. دلیل ذکر کاهش هزینه به خاطر کاهش نیروی انسانی در زمان انجام برچسب‌گذاری است. چرا که صفر تا صد کار توسط ربات IML  انجام می‌شود. انجام تبلیغات رایگان بر روی ظروف IML باعث می‌شود تا تمام کارخانه‌داران فعال در حوزه‌های مختلف غذایی و صنایع دیگر با اطمینان تمام از آن استفاده کنند.

کیفیت بالای  ظرف‌های IML

ظروف IML در مقایسه با ظروف دیگر استحکام و دوام بالایی در برابر عوامل محیطی و دما دارند. چاپ IML باعث می‌شود تا ظروفی که قرار است در دماهای پایین مانند یخچال نگهداری شود مقاومت بالایی در برابر ترک داشته باشند. برای اینکه بتوانید ظرف‌های IML باکیفیت و مرغوب در تراکم زیاد تولید کنید بهتر است از چاپ آی ام ال برای این ظروف استفاده شود. کیفیت بالای این ظروف باعث شده است تا استفاده‌های چندباره از آنها صورت گیرد. علاوه بر این می‌توان از این ظروف در مایکروویو نیز، استفاده کرد. ظاهر جذاب و حمل آسان نیز از مزیت‌های قابل توجه این ظرف‌ها است.

ظروف IML

 ظروف IML سازگاری بالایی با طبیعت دارند

 متریال ظروف IML و برچسب مورد استفاده برای آن جنس یکسانی دارند. به همین خاطر بازیافت آنها به آسانی صورت می‌گیرد. این شرایط فوق العاده باعث می‌شود تا سازگاری بالای آن با محیط زیست قابل توجه باشد.

چاپ IML سرعت بالایی دارد

در فرایند چاپ ظرف IML سرعت بالایی وجود دارد. همین عامل باعث می‌شود تا کاهش زمان مورد توجه باشد.

اهمیت استفاده از ظروف IML شفاف

 ظروف IML شفاف نیز مانند ظرف‌های دیگر IML  کاربرد و مزایای زیادی دارند. جداره نازک این ظروف باعث می‌شود تا بتوان از آنها برای بسته بندی آجیل، خرما، شیرینی‌جات، سبزیجات خشک شده، عسل، حبوبات و مواردی مانند اینها استفاده شود. جنس پروپیلن برای این ظروف در نظر گرفته می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x